It's almost the 21th of April.. - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Nikky Koetsier - WaarBenJij.nu It's almost the 21th of April.. - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Nikky Koetsier - WaarBenJij.nu

It's almost the 21th of April..

Blijf op de hoogte en volg Nikky

28 Maart 2014 | Nederland, Bleiswijk

Hallo lieve mensen,

Het is bijna zo ver.. Mijn stage naar Amerika gaat bijna beginnen. Nog een klein maandje en dan vlieg ik naar Amerika. Via mijn profiel op waarbenjij.nu kunnen jullie me een beetje blijven volgen!

In Amerika ga ik werken in het Grande Shores hotel in Myrtle Beach. Dit is ook de plek waar ik voor deze 5 maanden ga wonen.

Het is onwijs spannend. En het gaat allemaal nu zo snel! Maar ik heb er heel veel zin in en kijk er erg naar uit.

Liefs,

Nikky

  • 28 Maart 2014 - 12:23

    Monique :

    Leuk !!!!

    Het aftellen kan beginnen..... ;-)

    Gr. Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bleiswijk

Nikky

Voor mijn studie ga ik voor 5 maanden een stage volgen in Amerika.

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 2685

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 01 Oktober 2014

Stage Amerika

Landen bezocht: