My first week - Reisverslag uit Myrtle Beach, Verenigde Staten van Nikky Koetsier - WaarBenJij.nu My first week - Reisverslag uit Myrtle Beach, Verenigde Staten van Nikky Koetsier - WaarBenJij.nu

My first week

Blijf op de hoogte en volg Nikky

28 April 2014 | Verenigde Staten, Myrtle Beach

Jajaaa, even een update vanuit The States. Ik ben vandaag precies een week in Myrtle beach, wat prima bevalt!

De eerste dagen in Myrtle Beach waren moeilijk en ik had erg heimwee naar huis omdat ik helemaal alleen in een hotel moest overnachten.
Na hele dagen in bed te hebben gelegen en af en toe geskyped te hebben met mijn ouders, ben ik toch maar eens buiten gaan kijken dinsdag en woensdag. Ik ben naar Broadway to the Beach en het strand gelopen. Deze eerste 4 dagen waren een tegenvaller..

Donderdag om 12:00 uur werd ik opgehaald door mijn 'stagebegeleiders' van The American Hospitality Academy en werd ik naar mijn appartement gebracht. Ik was erg blij dat ik uit het hotel was en dacht ook gelijk bij mijn huisgenoten terrecht te komen. Maar toen ik bij mijn appartement werd afgezet, was dit een teleurstelling.
Toen ik mijn appartement in kwam was er nog niemand. En mijn stagebegeleiders vertelden mij dat er diezelfde avond een shuttle bus naar de Walmart (supermarkt maar dan 100 x zo groot dan in NL) ging, en dat mijn 2 roommates rond 19:00 uur en 22:00 uur zouden aankomen.

Diezelfde avond werd ik om 18:30 uur opgehaald met de shuttle bus en ontmoette ik gelijk nog meer studenten die hetzelfde doen als mij. Onder andere 2 nederlanders; Naomi en Erik. Naomi heeft me meegenomen door heel de Walmart en is gezellig met mij mee gegegaan naar mijn appartement. Toen we bij het appartement aankwamen was mijn huisgenootje Michelle er! En rond 22:30 uur kwam mijn kamergenootje Denise aan bij het appartement. Hele lieve meiden, allebei Nederlands! Ik ben blij dat ik met hun het appartement deel.

Op vrijdag 25 april ging ik om 08:00 uur in de shuttle met Michelle en Denise en hadden we onze 'Orientation' bij het office van AHA (American Hospitality Academy) waar we heeeeel veel informatie kregen. Toen we daar klaar waren zijn we naar The Bank of America gegaan om onze Amerikaanse bankrekening te openen. Toen we hier klaar waren zijn Michelle en ik langs het hotel gegaan waar we de komende 5 maanden gaan werken met onze begeleidster van AHA. Bij het hotel heb ik een aantal van mijn collega's gezien en natuurlijk kennis gemaakt met mijn supervisor. Op zaterdag 26 april had ik, terwijl ik van iedereen in Nederland foto's kreeg van Koningsdag, mijn eerste werkdag bij Grande Shores hotel. De eerste dag was heel erg vermoeiend en heel veel informatie om te onthouden. Verder wel hele lieve collega's die allemaal begrijpen dat ik nog niet vloeiend Engels praat en die veel geduld hebben om alles uit te leggen.

Ik ben over 5 minuutjes klaar met mijn shift van vandaag, jammer genoeg regent het hier nu dus dat word een middagje binnen zitten... :(

Well everybody, have a great week!

I loveeeee it in here!

XXXX From The States.

  • 28 April 2014 - 21:21

    Ton:

    Leuk verslag. Het heeft even tijd nodig om te wennen, maar je zal zien dat het steeds leuker word.
    Xx Daddy

  • 28 April 2014 - 21:30

    Anita Koetsier:

    Hey Nikky, leuk verslag van je eerste week. Alle begin is moeilijk, fijn dat het nu beter gaat.
    Xxx mama

  • 28 April 2014 - 22:32

    Chantal:

    Ahh Nik leuk om te horen dat je nu een beetje je plek gevonden heb. Laat ze zien wat je kan moppie

    Liefs
    XXXX
    Chant

  • 29 April 2014 - 06:24

    Nomi:

    Hoi zusssssie! Ben trots op jou. You can do it xxxxx

  • 29 April 2014 - 10:37

    Josephine:

    Trotss!

  • 01 Mei 2014 - 12:10

    Monique:

    Hi Nikky , wat een leuk positief bericht ! Niet vergeten foto's door te sturen he. Groetjes Monique xx

  • 02 Mei 2014 - 11:38

    Jennifer:

    Ben blij dat je het nu naar je zin hebt.
    Ben trots op je en hou je sterk!
    You can do it
    Kusjes, Jenn

  • 20 Maart 2017 - 15:12

    Iris Veronica:

    Hoi Nikky,

    Wat een leuk verhaal zeg!! Je kent mij niet maar ik zou ook graag stage willen lopen in Amerika. Mag ik vragen bij welk bedrijf je stage hebt gelopen? kan je mij wat tips geven?

    Groetjes,

    Iris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Myrtle Beach

Nikky

Voor mijn studie ga ik voor 5 maanden een stage volgen in Amerika.

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 414
Totaal aantal bezoekers 2666

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 01 Oktober 2014

Stage Amerika

Landen bezocht: