6 dagen.. - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Nikky Koetsier - WaarBenJij.nu 6 dagen.. - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Nikky Koetsier - WaarBenJij.nu

6 dagen..

Blijf op de hoogte en volg Nikky

15 April 2014 | Nederland, Bleiswijk

Nog maar 6 dagen voor mijn reis gaat beginnen.. Het begint nu toch allemaal wel te kriebelen. Mijn koffer is tevoorschijn gehaald, mijn ticket is geprint en de dollars liggen al klaar!

16/04 heb ik mijn laatste stagedag bij D-Reizen in Zoetermeer. Daarna nog 4 daagjes om de laatste dingen te kopen, te regelen en natuurlijk het belangrijkste; afscheidsfeestje voor mijn lieve vrienden, vriendinnen en zondag nog even lekker uiteten met de familie!

Maandag zal ik rond 07:45 uur aanwezig moeten zijn op Schiphol. En om 10:40 uur vlieg ik eindelijk naar Amerika. Ik heb er heel veel zin in! Laat het alsjeblieft snel maandag zijn!

Wanneer ik in Amerika mijn eerste weekjes er op heb zitten, zal er vast snel weer een reisverslagje komen!

• 29 April 2014 - 09:16

Marian En Jan:

Hallo Nikki, wij wensen jou een mooi stagejaar toe in de USA, South Carolina is echt mooi! Daphne was daar ook in Charleston. We zullen je blog volgen! Groetjes, Marian en Jan